Karácsonyi vásárlás stressz és tömeg nélkül

A karácsony előtti örömteli készülődésre gyakran árnyékot vet, amikor a zsúfolt boltokban tanácstalanul állunk a polcok előtt, hogy mivel lepjük meg szeretteinket. Idén legyen ez másképp! Tudtad, hogy a közvetlen értékesítőktől átfogó, hozzáértő segítséget kérhetsz a választáshoz, és otthonod kényelméből vásárolhatsz? A kínálat széles: étrend-kiegészítők, szépségápolási termékek, konyhai eszközök, lakásdekorációk – csupa olyasmi, amellyel könnyen örömet szerezhetünk. A Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA Hungary) öt pontba szedte, hogyan legyen gondtalan a karácsonyi vásárlás.

 1. Vásárolj egyedit, figyelj a minőségre!

Ha idén nem szeretnél a plázák megszokott kínálatából vásárolni ajándékot, válogass a közvetlen értékesítőcégek egyedi termékeiből! A DSA tagcégeinél jellemzően saját fejlesztésű, magas minőségű árucikkeket találsz, amelyek a hagyományos kereskedelmi forgalomban nem kaphatóak. Legyen szó kozmetikumokról, háztartási eszközökről vagy akár étrend-kiegészítőkről, számos egyedülálló és innovatív ajándékötlettel találkozhatsz.

2. Kérdezd a szakértőt!

Szeretnéd pontosan tudni, hogy mit veszel? Érhető! Ám a hagyományos üzletekben sokszor mindössze a termék csomagolásán levő információ áll rendelkezésre és a webshopok is gyakran csak minimális adatot közölnek. Ha eddig nem tetted, idén használd ki, hogy vásárlási döntésedhez hozzáértő segítséget is kérhetsz! A Közvetlen Érékesítők Szövetségének tagcégeinél jól képzett, a termékeket ismerő és használó értékesítők tájékoztatnak, akár személyes bemutató, akár online beszélgetés során. Így megspórolhatod a karácsony előtti boltról boltra rohanást és a polcok előtti tanácstalan válogatást!

3. Mégsem tetszik? Van megoldás!

Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy mégsem válik be az ajándék. Nincs veszve semmi! Ha mégsem vagy elégedett a termékkel, vagy nem felel meg az elképzeléseidnek, a hatályos jogszabályok szerint 14 napod van arra, hogy indoklás nélkül elállj a termék megvásárlásától. Sőt, a DSA tagcégeinél ennél jóval hosszabb idő is rendelkezésedre áll. A karácsonyi ajándékozásnál igazán jól jöhet, hogy akár az ünnepek után is ráérsz visszaküldeni a megvásárolt holmit, és visszaigényelheted a kifizetett összeget.

4. Gyors válasz kell? Van kihez fordulni!

Aggódsz, hogy biztos időben megérkezik-e a megrendelt holmi? További információra van szükséged a termékről, esetleg problémád merült fel, ami gyors megoldást kíván? A DSA tagcégeinél elérhető – akár a két ünnep között is – magyar nyelvű ügyfélszolgálat. Így hatékony és rugalmas az ügyfélkezelés, gyors és biztonságos az árucsere. Mivel a DSA tagcégei elfogadták a szövetség etikai kódexét, így biztos lehetsz abban, hogy gyorsan fogják kezelni a felmerülő problémádat. Tudd, hogy legtöbb esetben termékgarancia is biztosítja a vásárlók elégedettségét, ám a közvetlen értékesítőcégek a biztonságos vásárlás érdekében gyakran olyan extra garanciákat vezettek be, amelyek túlmutatnak a jelenleg hatályos törvényi előírásokon. Ilyen többek között a 100%-os termékelégedettségi garancia, vagy a 30–90 nap közötti termék-visszavásárlási garancia.

5. Csapj le az akciókra és ajándékokra!

A közvetlen értékesítőcégek többsége az ünnepek előtt akciót hirdet számos termékre, vagy ajándékot, grátiszszolgáltatást ad bizonyos összeg feletti vásárlásnál. Ezért érdemes a weboldalaikat és közösségimédia-oldalaikat már most böngészni, hogy le ne maradj ezekről, és időben megérkezzen a fa alá a megrendelt termék!

Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA Hungary)

Az etikusan működő és a fogyasztók védelmét kiemelten kezelő közvetlen értékesítőcégeket összefogó szervezete 1993 áprilisában jött létre. A DSA Hungary küldetése, hogy tagjai stabilan, biztonságos és etikus formában működjenek a magyar piacon és ehhez minden segítséget, tájékoztatást megadjon. Célja, hogy a DSA-n kívül működő cégeket motiválja a DSA-hoz való csatlakozásra és megadja a szükséges tájékoztatást az etikus működés eléréséhez. Szintén célja, hogy a magyar piacon ismertté és népszerűvé tegye a közvetlen értékesítést mint vásárlási formát, képviselje a tagcégeket, megismertesse és elfogadtassa a közvetlen értékesítés szakma etikai szabályait.

A DSA Hungary tagcégi kiemelten fontosnak tartják a jogszabályoknak megfelelő és etikus működést, ideértve a fogyasztók védelmét, valamint értékesítőik magas szintű kiszolgálását, megfelelő tájékoztatását, képzését.

A DSA Hungarynak Magyarországon jelenleg 11 tagcége van: AMWAY Hungaria Marketing Kft., Flavon Group Kereskedelmi Kft., Forever Living Products, HERBALIFE Hungary Kft., LR Health & Beauty, NeoLife International Kft., NU SKIN Enterprises Magyarország Kft., ORIFLAME Hungary Kft., SUNRIDER Hungary Kft., TIENS Hungary Kft. és a Zepter International Ungarn Kft.

Call Now Button