böngészés Tag

kommunikáció

Egy kártya oldja meg, hogy kevésbé legyünk negatívak

Külföldön nagy sikernek örvend a FastReview-kártya alkalmazása, ami tavaly nyáron Magyarországon is megjelent. Ennek a kártyának a segítségével az éttermekből, szállodákból való távozáskor pillanatok alatt lehet értékelni a kapott szolgáltatást. Elmondhatjuk a jót és a rosszat is, amivel nemcsak a későbbi vendégeknek könnyíthetjük meg a dolgukat, hanem a vendéglátóhelyek számára is segítséget nyújthatunk.

Az újranyitáshoz nem elég a zárva táblát megfordítani

Több mint egy év telt el a koronavírus-járvány miatt bevezetett első korlátozások óta, a mostani zárás viszont egy más típusú sokkhelyzetet okoz a vállalatok életében, ugyanis a korlátozásokban való kiszámíthatatlan működés nem engedi feljönni őket a helyzet okozta gödörből. A vakcináknak köszönhetően már látszik a fény az alagút végén, de az újranyitásnak minden cég esetében kidolgozott stratégiára lesz szüksége. Magdó Emil kommunikációs stratéga szerint újra kell gondolni a kommunikációt, és a járvány idején aktuális…

A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt

A koronavírus-járvány miatt mintha 5–6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is. Mint mondta, a két kulcsszó a hitelesség és a figyelem, hiszen a virtuális első benyomás soha nem volt még ennyire fontos a vállalkozói szférában, mint napjainkban.…

Új könyv segíti a cégek online kommunikációját

A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együttgondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.

Mit várnak a férfiak a Valentin-naptól?

Hamarosan újra itt a szerelmesek napja, amikor az üzletek polcait elárasztják a szívecskés termékek. A párkapcsolatban élő nők nagy része alig várja a romantikus üzenetet hordozó csokit, virágcsokrot vagy plüssállatot. De vajon épp ilyen fontos a férfiak számára is, hogy február 14-e piros betűs ünnep legyen?

Mit üzennek a csimpánzok gesztusai?

Az embert a beszéd látványosan megkülönbözteti minden más fajtól. De nemcsak a beszédben, hanem a gesztusokkal való kommunikációban is lényegesen rugalmasabb kommunikációra vagyunk képesek, mint az állatok. Ezzel együtt egyre több bizonyíték támogatja azokat az elméleteket, melyek szerint az emberi nyelv a főemlősök által is használt gesztusokból fejlődött ki.

3×5 tipp az érzelmileg intelligens vállalati kultúráért

Mutogathatunk az Y generációra, de a mai cégvezetők jobban teszik, ha elfogadják: meg kell változtatni a vállalatvezetési stratégiákat! – vallja Kósa Erika, a Kósa Erika Akadémia és az EQ Sexy-mozgalom alapítója. Az üzletasszony szerint időszerűvé vált, hogy cégünk sikere érdekében újra átgondoljuk vállalati kultúránkat, és a berögződött modelleken változtassunk. Mindennek kulcsa pedig tetteink tudatosítása és az érzelmi intelligencia.

Hogyan vegyük rá a párunkat a nyílt kommunikációra?

A férfi és a női agy működésében való eltérését ma már senki sem kérdőjelezheti meg, mégis a párkapcsolati kommunikáció és az érzelmek kifejezése sok kapcsolatban problémákba ütközik. Érdemes a különbségekre építve kihasználnunk a lehetőségeinket arra, hogy hogyan vegyük rá párunkat a nyílt érzelmi kommunikációra.

Elvesztett nagyszülők

A veszteségről sokaknak elsőre a halál jut eszébe, pedig el lehet veszíteni valakit úgy is, hogy nincs rá időnk, hogy nem törődünk vele, hogy nem figyelünk rá.

Az okos vita boldoggá tesz

Az okosan, hatékonyan vitatkozó pároknak tízszer nagyobb esélyük van egy boldog kapcsolatra, mint azoknak, akik a szőnyeg alá söprik a kényes témákat – állítják egy csaknem ezer felnőtt megkérdezésével végzett felmérés készítői.
Call Now Button