böngészés Tag

kampány

A magyar társadalom átláthatóvá akarja tenni a nemek közötti bérszakadékot

Az Amnesty International Magyarország kérésére készített országos reprezentatív felmérésből kiderül, hogy a magyarok több mint kétharmada szerint előfordul, hogy egy nő nem ugyanakkora fizetés kap ugyanazért a munkáért, mint a férfi kollégája, és közel háromnegyedük támogatna egy olyan törvényt, amely kötelezné a munkáltatókat, hogy a férfiak és nők közötti bérkülönbségekre vonatkozó adataikat nyilvánosságra hozzák.

Halfogyasztást ösztönző kampány indult

A Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet, az Agrármarketing Centrum és az Agrárminisztérium összefogásával indult el a program abból a célból, hogy a magyar lakosság legalább heti egyszer a hal is szerepeljen az étkezéseknél.

Elindult az almafogyasztást népszerűsítő kampány

Ismét elindította az alma fogyasztását ösztönző kampányát az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC), az ötödik éve megrendezett akcióval a jó minőségű, egészséges magyar gyümölcsre hívják fel a figyelmet.

Újraindul a rászoruló nőket alapvető higiéniás termékekkel segítő adománygyűjtés

A #nemluxustaska kampány célja, hogy az úgynevezett menstruációs szegénységben élő nők számára olyan adománycsomagokat gyűjtsön, amelyek számukra nélkülözhetetlen eszközökből és intim higiéniás termékekből állnak. Az adományozók ezeket a termékeket egy általuk már nem használt női táskában juttatják el a budapesti és vidéki gyűjtőpontok valamelyikére, ahonnan azok a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével jutnak el a rászoruló nőkhöz. Az adománygyűjtés január 2-án veszi kezdetét és egy hónapig tart.

A humanitárius segítők nem lehetnek célpontok

A Magyar Vöröskereszt is csatlakozik a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottságának (ICRC) humanitárius segítők védelmében indított és az Európai Unió által is támogatott kampányához. November 14-től kezdve 11 héten keresztül január 30-ig a Budapest Film Zrt. hat mozijában (Corvin, Toldi, Művész, Tabán, Puskin, Kino Café) egy pár másodperces rövidfilmet vetítenek le az előadások előtt, hogy felhívják a figyelmet a humanitárius segítőket érő folyamatos veszélyekre, erőszakos cselekedetekre.

Milliókat is gyűjthet bárki egy magyar weboldalon

Írásban, fotókon és videókon mondhatják el a segítségkérők a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon, hogy miért van szükségük anyagi támogatásra. A hazánkban egyedülálló weblapon akár rászorulók, friss házasok is gyűjthetnek pénzt, de üzleti jellegű kampányokat is könnyedén le lehet bonyolítani. A felhasználók száma dinamikusan nő az oldalon, a kampányok sikere ugyanakkor főként azon múlik, hogy a létrehozók aktívan foglalkozzanak vele és minél több potenciális támogatóhoz eljuttassák kampányuk linkjét.

Egy véradással három életet mentesz

Ismét elindítja felsőoktatási véradóprogramját a Magyar Vöröskereszt, amellyel a véradásra szeretné ösztönözni az egyetemistákat. Csak úgy repkednek a lájkok a közösségi médiában a nemes ügyekre, kezdeményezésekre, azonban a lájkok önmagukban sok mindent nem változtatnak meg, ugyanis ezekkel nem lehet életet menteni, a véradással azonban igen, egyszerre hármat is – áll a kampány középpontjában.
Call Now Button