böngészés Tag
kampány
Magyarországon még egyetlen múzeum sem indított olyan nagyszabású imázskampányt, amilyennel a Magyar Nemzeti Múzeum jelentkezett Budapest közterületein.
A magyar társadalom átláthatóvá akarja tenni a nemek közötti bérszakadékot
Seniorplus
Az Amnesty International Magyarország kérésére készített országos reprezentatív felmérésből kiderül, hogy a magyarok több mint kétharmada szerint előfordul, hogy egy nő nem ugyanakkora fizetés kap ugyanazért a munkáért, mint a férfi kollégája, és közel háromnegyedük támogatna egy olyan törvényt, amely kötelezné a munkáltatókat, hogy a férfiak és nők közötti bérkülönbségekre vonatkozó adataikat nyilvánosságra hozzák.
Halfogyasztást ösztönző kampány indult
Seniorplus
A Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet, az Agrármarketing Centrum és az Agrárminisztérium összefogásával indult el a program abból a célból, hogy a magyar lakosság legalább heti egyszer a hal is szerepeljen az étkezéseknél.
Elindult az almafogyasztást népszerűsítő kampány
Seniorplus
Ismét elindította az alma fogyasztását ösztönző kampányát az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC), az ötödik éve megrendezett akcióval a jó minőségű, egészséges magyar gyümölcsre hívják fel a figyelmet.
Budapest üres szállodák kivilágított ablakain keresztül üzen a világ nagyvárosainak
Seniorplus
Közös kampányt indít a Fővárosi Önkormányzat és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége. Az üresen álló budapesti szállodák ablakaiban sötétedés után a 4U! üzenetet jelenítik meg.
Újraindul a rászoruló nőket alapvető higiéniás termékekkel segítő adománygyűjtés
Seniorplus
A #nemluxustaska kampány célja, hogy az úgynevezett menstruációs szegénységben élő nők számára olyan adománycsomagokat gyűjtsön, amelyek számukra nélkülözhetetlen eszközökből és intim higiéniás termékekből állnak. Az adományozók ezeket a termékeket egy általuk már nem használt női táskában juttatják el a budapesti és vidéki gyűjtőpontok valamelyikére, ahonnan azok a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével jutnak el a rászoruló nőkhöz. Az adománygyűjtés január 2-án veszi kezdetét és egy hónapig tart.
A humanitárius segítők nem lehetnek célpontok
Seniorplus
A Magyar Vöröskereszt is csatlakozik a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottságának (ICRC) humanitárius segítők védelmében indított és az Európai Unió által is támogatott kampányához. November 14-től kezdve 11 héten keresztül január 30-ig a Budapest Film Zrt. hat mozijában (Corvin, Toldi, Művész, Tabán, Puskin, Kino Café) egy pár másodperces rövidfilmet vetítenek le az előadások előtt, hogy felhívják a figyelmet a humanitárius segítőket érő folyamatos veszélyekre, erőszakos cselekedetekre.
Milliókat is gyűjthet bárki egy magyar weboldalon
Seniorplus
Írásban, fotókon és videókon mondhatják el a segítségkérők a GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon, hogy miért van szükségük anyagi támogatásra. A hazánkban egyedülálló weblapon akár rászorulók, friss házasok is gyűjthetnek pénzt, de üzleti jellegű kampányokat is könnyedén le lehet bonyolítani. A felhasználók száma dinamikusan nő az oldalon, a kampányok sikere ugyanakkor főként azon múlik, hogy a létrehozók aktívan foglalkozzanak vele és minél több potenciális támogatóhoz eljuttassák kampányuk linkjét.
Egy véradással három életet mentesz
Seniorplus
Ismét elindítja felsőoktatási véradóprogramját a Magyar Vöröskereszt, amellyel a véradásra szeretné ösztönözni az egyetemistákat. Csak úgy repkednek a lájkok a közösségi médiában a nemes ügyekre, kezdeményezésekre, azonban a lájkok önmagukban sok mindent nem változtatnak meg, ugyanis ezekkel nem lehet életet menteni, a véradással azonban igen, egyszerre hármat is – áll a kampány középpontjában.
Véradásra hív az Országos Vérellátó Szolgálat és a Magyar Vöröskereszt
Seniorplus
A kiegyensúlyozott vérellátás érdekében a közelgő augusztus 20-i hosszú hétvége előtt és után véradásra hív az Országos Vérellátó Szolgálat és a Magyar Vöröskereszt.