Elindult az almafogyasztást népszerűsítő kampány

Ismét elindította az alma fogyasztását ösztönző kampányát az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC), az ötödik éve megrendezett akcióval a jó minőségű, egészséges magyar gyümölcsre hívják fel a figyelmet.

A gazdák a járványhelyzetben is bebizonyították, hogy el tudják látni az országot élelemmel, ezért fontos, hogy a vásárlók a zamatos hazai gyümölcsöt válasszák, amivel a magyar termelők boldogulását és a gazdasági növekedést is támogatják – mondta Tarpataki Tamás, az AM agrárpiacért felelős helyettes államtitkára a kampány sajtótájékoztatóján.

Ebben az évben az időjárás nem kedvezett a mezőgazdasági termelésnek, 300–350 ezer tonnás almatermésre számítanak. Ennek egyharmada étkezési alma, ami elég ahhoz, hogy a gyümölcs folyamatosan jelen legyen a piacokon – hangsúlyozta a helyettes államtitkár.

Ondré Péter, az AMC ügyvezetője kiemelte, hogy az „Alma, a természet oltalma” szlogent viselő kampány keretében egyebek mellett köztéri rendezvényeken, vásárokon, piacokon kóstoltatnak magyar almát, valamint hirdetésekkel, cikkekkel hívják fel a vásárlók figyelmét az almafogyasztás fontosságára.

Call Now Button