Városmarketing-díjat nyert a Magyar Nemzeti Múzeum

Városmarketing Gyémánt Díjat nyert az Egy csepp Itália a Balaton mellett – a Magyar Nemzeti Múzeum Villa Romana Baláca ókori római villagazdaság VEB2023 Európa kulturális fővárosa címen benyújtott pályázata.

A Magyar Marketing Szövetség, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete idén kilencedik alkalommal hirdette meg a pályázatot. Az eredményhirdetésre szeptember 14-én a Marketing Summit Hungary 2023 konferencián – a marketingszakma csúcstalálkozóján – került sor a Várkert Bazárban. A Magyar Marketing Szövetség, valamint a pályázat társkiíróinak célja, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.

„A Magyar Nemzeti Múzeum tagintézménye és az általa bemutatott római örökség, Nemesvámos elsődleges nevezetessége, turisztikai vonzerejének alappillére. A kiállítóhely nemcsak a település kulturális és közösségi életében játszik kiemelt szerepet, hanem a régióban is. A múzeum programkínálatában a helyi és a regionális kulturális kapcsolatokra épít, és integrálódik a turisztikai életbe. A kiállítóhely példaértékűen élen jár a fenntartható tájhasználat, a turizmus, az örökségvédelmi érdekek országos és regionális képviseletében, valamint az antik római kultúra emlékeinek megőrzésében és bemutatásában” – emelte ki a kommunikációs kampányt is megvalósító, a Magyar Nemzeti Múzeum Múzeumi Hálózati Igazgatóságának főosztályvezetője, Török Katalin. Az Event-marketing kategóriában díjazott projektet a zsűri sikeres és színvonalas tevékenységnek minősítette.

A pályázatban több kategóriában is díjazták a településeket és az intézményeket, többek között az ismertség növelése érdekében megvalósított eredményes kampányokat, eseményeket, a szakmailag professzionális marketingmegoldásokat.

Call Now Button