Szárnyal a japán ihletésű életmódtermékek forgalmazója Magyarországon

Franchise-hálózatot épít hazánkban a MINISO

Öt éven belül legkevesebb 10–15 üzlet megnyitását tervezi a MINISO hazánkban a most induló franchise-rendszere keretein belül. A webshop mellett jelenleg Budapesten négy helyszínen megtalálható vállalat havi szinten bruttó 100 millió forint árbevételt realizál. Üzleteikben olyan kollaborációs kollekciók termékeiből válogathatnak a vásárlók, mint a Medvetesók, a Disney vagy a Minyonok. Aki egyszer bemegy a „boldogság a legjobb” életszemléletet képviselő MINISO-ba, az biztos, hogy üres kézzel nem távozik.

2019 nyarán a fővárosi Árkád Bevásárlóközpontban nyitotta meg kapuit Magyarországon az első MINISO, a japán ihletésű életmódtermékek forgalmazójának fogadtatása pedig olyan kiemelkedő volt hazánkban, hogy az ezt követő két évben újabb három egységgel gyarapodtak. A cég magyarországi terjeszkedését és annak létjogosultságát jól jelzi, annak ellenére, hogy a koronavírus-járvány első évében inkább az üzletbezárás volt a jellemző, a MINISO újakat tudott nyitni, miközben dinamikusan nőtt a forgalmuk is. 2020-ban, amikor a pandémia miatt hónapokig rendkívül szigorú korlátozások között kellett élnünk, előbb a Westendben, majd a Corvin Plázában nyitott új egységük, 2021-től pedig már a Mammutban is megvásárolhatók a termékeik.

Új életstílust teremtettek meg

A MINISO éppen meghódítja az egész világot: globálisan immár több mint 100 országban megközelítőleg 5000 üzletet üzemeltetnek. Sikerük pedig abban rejlik, hogy össze sem hasonlíthatók más márkával. A cég kötelékében díjnyertes, világhírű designerek dolgoznak és olyan kollaborációs kollekciók termékeit forgalmazzák a teljesség igénye nélkül, mint a Medvetesók, a Disney, a Minyonok, a Marvel vagy a Toy Story. A licencszerződéseknek köszönhetően így olyan széles a cukitermékek választéka az üzleteikben, hogy azt senki nem tudja leutánozni.

Aki egyszer bemegy a MINISO-ba, az biztos, hogy üres kézzel nem távozik. És ez nem pusztán egy szlogen, hanem a valóság, a cég létrehozása ugyanis egy teljesen új életstílus megteremtését jelentette. A termékek fejlesztésénél a fogyasztók szempontjait tartják szem előtt, ami visszatér az esszenciához és a természethez; divatosabbá, megbízhatóbbá teszi a termékeket, megfizethető árakkal. Már a cég logója is magáért beszél: kialakítása egy bevásárlótáska képét idézi, amely egyszerű, de divatos, miközben tökéletesen mutatja az iparági jellemzőket, a fogyasztás fogalmát is kihangsúlyozza.

A MINISO üzleteiben és webshopjában a cuki fürdőszivacstól a mesehősös fejpántokon át egészen a mintás telefontokokig szinte minden megvehető. A vásárlók jelenleg az ajándék és írószer, az életmód, a játékok és plüssök, az egészség és szépségápolás, az elektronikai kiegészítők, a ruházat, az illatosítók és az utazás kategóriában válogathatnak több mint nyolcezer termék közül, ami nyáron a kozmetika és az étel-ital csoporttal egészül majd ki.

Jó befektetés a boldogság

A MINISO hazánkban most építi ki a franchise-hálózatát, és a vállalkozó szellemű befektetőkkel együttműködésben még idén legkevesebb három üzletet terveznek nyitni. A hosszú távú cél, hogy a franchise-ban 5 éven belül újabb 10–15 üzlettel gyarapodjanak Magyarországon, Budapesten és vidéki nagyvárosokban egyaránt.

Hamar Anita, a MINISO Hungary business development menedzsere közölte, Marco Tsai, Benny Tsai és Raymond Chong társtulajdonosok pontosan látják, mennyire jól működik a kialakított struktúra és egyértelmű fejlődési potenciált éreznek benne hazánkban. „Vállalatunk a »boldogság a legjobb« életszemléletet képviseli, a boldogság pedig minden élethelyzetben jó befektetés. Jelenleg aktívan keresünk olyan üzletembereket, akik szívesen nyitnának MINISO-boltokat Magyarországon. Franchise-partnereinkkel ötéves szerződést fogunk kötni, segítünk számukra üzlethelységet találni és természetesen minden rendelkezésünkre álló tudást és tapasztalatot átadunk a számukra” – mondta, hozzátéve, hogy nemcsak az indulásnál segítenek a vállalkozóknak, hanem a későbbiekben is fogják majd a kezüket.

Hamar Anita közölte, az üzletbe most érdemes bekapcsolódni, mert páratlan, ami a MINISO-val történik. A japán ihletésű életmódtermékek forgalmazójának szinte heti szinten nyit új üzleteket Európában és várhatóan a közeljövőben hasonló dinamikában fognak terjeszkedni a közép-európai régióban is.

Call Now Button