Mit nyerhetünk a céges automatizálással?

Napjainkban minden vállalkozás életében egyre nagyobb jelentősége van, hogy a rendszer zökkenőmentesen működjön, ami legkönnyebben az automatizálással érhető el. Az ismétlődő folyamatoknál az emberi beavatkozás ma már könnyen mellőzhető, legyen szó akár az ügyélkapcsolat-kezelésről, akár a pénzügyekről. Azon túl, hogy az automatizálással hatékonyabbá tehető a cég működése, költségtakarékos megoldás is egyben, ráadásul a work-life balance megteremtéséhez is nagyban hozzájárul.

Az üzleti élet a XXI. századra olyannyira felgyorsult, hogy a vállalkozóknak sok esetben nem jut idejük mindenre, vagy ha jut is, akkor az a család és a barátok kárára. A munka és a magánélet közötti egyensúly megteremtése nagyon fontos, hiszen bármerre billen el a mérleg nyelve, az hosszú távon veszélybe sodorhatja a karrierünket és testi-lelki egészségünket is.

Sajnos számos olyan esetről lehet hallani, hogy a munkavállalók sem jelentenek segítséget egy ilyen probléma kiküszöbölésére, mert alkalmatlanok az adott feladatra és legrosszabb esetben még hátráltatják is azt. Egyre több cégvezető ismeri fel ugyanakkor, hogy van kiút a terhelés alól, ha a rutinfeladatokat automatizálni tudjuk.

Erre talán a legismertebb példák az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerek, melyek elsődleges célja, hogy a cég saját partnerei felé irányuló folyamatait támogassa, illetve a már meglévő és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja. Az egyre fejlettebb rendelkezésre álló szoftverekkel marketingkampányokat, értékesítési üzleti lehetőséget és ügyfélszolgálati bejelentéseket is kezelhetünk, de átfogó elemzésekre is képesek.

A CRM-rendszerek legfőbb előnyei közé tartozik a minőségjavítás és a hatékonyságnövelés, a termékenységre jutó fajlagos költségek csökkentése és a döntéstámogatás is. Csupa olyan jellemző, amely az ember életét megkönnyíti és ezzel hosszú távon az egészségét is megóvja.

A másik elterjedt céges automatizálás az online bankkártyás vásárlás, amely a tapasztalatok szerint a vásárlói bizalmat és elégedettséget egyaránt növelik amellett, hogy a vállalat működése egy csapásra hatékonyabbá válik. A kártyás tranzakciók mögött álló banki és szoláltatópartnerek közreműködésével az ügyfelek az összes népszerű kártyatípussal fizethetnek a termékekért és a szolgáltatásokért.

Ebbe a kategóriába tartozik a Messenger Chatbot is, amely virtuálisan beszélget el az érdeklődő ügyfeleinkkel, mégis hiteles válaszokkal tud szolgálni neki a cég által előre megadott információk alapján.

Az automatizálást segíti Magyarország első közösségi üzleti platformja is. A brillit.com nem csak a kapcsolatok teremtésében segít, de a beszállítók kiválasztásában, az árajánlatok kérésében és az üzletszerzésben is.

A rendszerben az ingyenes csomagban a vállalkozók hónapról hónapra adott mennyiségű szolgáltatást vehetnek igénybe, ám lehetőségük van további kiegészítőszolgáltatásokat vásárolni darabáron, jelentsen ez további beszerzéseket, árajánlatokat, projektkiemelést vagy statisztikák igénybevételét.

Az új online üzleti közösség minden felhasználója számára nemcsak irányított szolgáltatásokat tartalmaz, hanem saját felületet is biztosít, ahol a cégek bemutathatják tevékenységüket, referenciáikat. Ez a lehetőség azon vállalkozások számára kifejezetten értékes, amelyek nem, vagy csak minimálisan rendelkeznek online megjelenéssel.

Call Now Button