böngészés Tag
kereskedelem
Ma már egyértelmű, hogy a jövő a webshopoké: a pandémia óta nem kevesebb, mint 34 százalékkal nőtt az online kereskedelem forgalma. Ám arról kevés szó esik, hogy az internetes áruházak működtetéséhez nem csak jó marketingre van szükség, hanem hatékony logisztikai megoldásokra is.
A pandémia nyerteseinek le kell(ene) mondania az egyszer használatos műanyagokról
Seniorplus
Vannak iparágak, melyek számára komoly növekedést hozott a pandémia: az étel-házhozszállítás, a ruházati e-kereskedelem és a tisztítószerek eladása is jelentősen nőtt. Ezek a területek azonban szinte kizárólag az egyszer használatos csomagolásra hagyatkoznak, melyből egyből műanyag szemét lesz. Pedig ezeken a területeken relatíve egyszerűen megoldható lenne az újrahasználat – hívja fel a Humusz Szövetség honlapján megjelent írás.
A Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum digitális múzeuma
Seniorplus
Bár a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum a többi közgyűjteményhez hasonlóan jelenleg határozatlan ideig nem látogatható, az MKVM is csatlakozott a #múzeumozzaszobádból kezdeményezéshez. A múzeum honlapján a Digitális múzeum menüpontban megtalálhatóak az intézmény online tartalmai, ahol új blogbejegyzéseket, érdekességeket tesznek közzé a következő hetekben, de lehet böngészni a műtárgyak és a kiadványok között is, valamint barangolni lehet számos virtuális kiállításban is. Az oktatási segédanyagok pedig a…
A többszörösét rendeljük most webshopokból, mint karácsonykor
Seniorplus
Az elmúlt napok és hetek fejleményeire egyikünk sem lehetett felkészülve. Minden jel arra mutat, hogy a hétköznapjaink mellett a gazdaság is gyökeresen átalakul, és messze még a folyamat vége. Az már most látszik, hogy az internetes kereskedelem hatalmas növekedésnek indult.