Magyar rendezvénytechnikai újítás

Az összecsukható konténerek tervezésével és gyártásával foglalkozó magyar vállalat, a Continest Technologies Zrt. legújabb fejlesztése a „CN RetailUnit” konténerbolt. Az összecsukható árusító konténer helytakarékos, egyszerű szállíthatóságának köszönhetően fenntartható módon újíthatja meg a szabadtéri rendezvények piacát. Az egységes konténerboltok gyorsan felépíthetőek, praktikus kialakításúak, a szállításuk ökolábnyoma pedig töredéke a fa- vagy merev vázas mobilépületekének.

A Continest Technologies Zrt. 2017-ben, a fenntarthatóságot és a zöld mérnöki megoldásokat ötvözve lépett be a logisztikai, a rendezvény- és a konténerpiacra. A Sziget Fesztivál eseményein jelentek meg először az összecsukható konténerek, amelyek akkoriban még főként mobil irodaként és jegyárusító pontként funkcionáltak. A Continest konténerek helytakarékosságból eredő előnyei már ekkor is megmutatkoztak, közel 80 százalékkal csökkentették a szállításból adódó káros anyag kibocsátását és a logisztikai költségeket a hagyományos konténerek használatához képest és kulturált, légkondicionált irodaként működtek.

A Continest fókusza mára már szerteágazó: az egészségügyet, a humanitárius szektort, a védelmi ipart és a szállítmányozást is kiszolgálja összecsukható konténerekkel, a cég történetének kezdetei azonban a rendezvényszektorhoz kötődnek. Ezért is fontos a vállalat számára a rendezvényipari partnerek kérésére, az ágazat igényei szerint kialakított új árusító konténer, a „CN RetailUnit”, amely egyaránt lehet jegypénztár, kiskereskedelmi egység és akkreditációs pont.

A CN RetailUnit alapja a 20 lábas, standard, 6 méter hosszú összecsukható Continest konténer, amelynek teljes hosszanti oldalán 60 cm-es vevőpult, vízelvezető csatorna, beépített villamoshálózat és LED-világítás is található. Az árusítóegység egyszerűen, egyfős személyzettel is működtethető, belülről zárható és nyitható, felállításának ideje pedig a klasszikus mobilépületek építési idejének töredéke. A konténerbolt teljes felületében kreatívan dekorálható, így bármilyen rendezvény vagy márka arculatához jól illeszkedik és akár egy nagyvárosi térben, akár a fesztiválok és sportversenyek helyszínein egységes és izgalmas kreatív környezetet teremt.

„Régi tervünk valósul meg a CN RetailUnit piacra juttatásával, amelyet rendezvényipari partnereink és ügyfeleink visszajelzései, igényei alapján terveztünk meg. Eddig is sok szálon kötődtünk a fesztivál- és rendezvényiparhoz, de úgy gondoljuk, hogy a CN RetailUnittal olyan újítást hozhatunk a területre, amely megváltoztathatja a pandémia után ébredező rendezvényszektor logisztikájának alapjait. A RetailUnit nemcsak a szállítás környezetterhelésének csökkentésére kínál alternatívát, de egyben egy olyan praktikus megoldás is, amely csökkenti a fesztiválok és tömegrendezvények építési idejét, így a zajszennyezést, vagy adott esetben a rendezvényterület lezárások időtartamát is” – tette hozzá Kis-Márton Vidor, a Continest Technologies alapítója és vezérigazgatója.

Call Now Button