böngészés Tag

fogyasztók

Többségében a nők döntenek a pénztárnál

Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó élelmiszerről, gyógyszerről, utazásról vagy ingatlanvásárlásról – derül ki a B2W (Business To Woman) Akadémia több mint háromezer magyar nő megkérdezésével készült friss kutatásából. Pálfi Éva női marketingszakértő szerint a magyar cégek többsége nem tekinti elég komoly célcsoportnak a hölgyeket. Pedig ha jobban figyelembe vennék a nők vásárlási szokásait, az akár a cégük túlélésének kulcsát is jelenthetné.

Mennyit isznak a magyarok?

Ellentmondásos a magyar fogyasztók és az ajánlott napi folyadékbevitel viszonya. Bár a megkérdezettek csaknem kétharmada odafigyel napi folyadékfogyasztására, felük pedig tisztában van az ajánlott folyadékbeviteli mennyiségekkel, a mindennapok során a többség a szükségesnél kevesebbet iszik.
Call Now Button