Több generációt is kiszolgálhat az új Vardag anorák a Fjällräventől

Hosszú élettartamra tervezett, dizájnjában és anyaghasználatában egyaránt időtálló darabokból áll a népszerű svéd outdoormárka új Vardag-kollekciója. A Fjällräven a hétköznapokban és az outdoorkalandok során egyaránt sokoldalúan használható, praktikus ruhadarabokkal és kiegészítőkkel bővítette kínálatát, amelynek központi eleme a 2020-as őszi-téli szezonban a Vardag anorák.

A svéd „vardag” kifejezés magyarul annyit tesz, „mindennapi élet”. Ennek szellemében készült a Fjällräven Vardag-kollekciója, mely célja, hogy hidat képezzen a városi élet és a természet között, éppen ezért a széria termékei egyaránt alkalmasak mindennapi viseletként akár munkába, iskolába menet, de akár egy rövidebb kiránduláson is praktikusak.

A 2020-as őszi-téli kollekció kiemelt terméke a Vardag anorák, mely letisztult formatervezésének és praktikus kialakításának köszönhetően akár több generáción át társa lehet a túrázóknak. A márka saját G–1000 Eco alapanyagából készült ruhadarab szabása laza; kapucni, kenguruzseb, valamint kézmelegítő zsebek kaptak helyet rajta, továbbá egy oldalcipzár, amely megkönnyíti a szellőzést, ezzel is igazodva a változékony időjárási körülményekhez. A tervezők az apró részletekre odafigyelve arra is gondoltak, hogy az anorákot könnyű legyen javítani: az első zseben például nincsen cipzár, melyet esetleg cserélni kellene. A svéd túrafelszerelés-gyártó ezzel az időtlen és klasszikus designnal fenntarthatóvá teszi termékeit, hiszen minél kevésbé használódik el egy ruhadarab, és minél egyszerűbb a javítása, annál később kell kidobni és lecserélni.

„Kabát helyett anorák mellett döntöttünk; részben azért, mert ezt a döbbenetesen funkcionális ruhadarabot az alatta viselt öltözet még sokoldalúbbá teszi. De emellett arra is gondoltunk, a mindennapi élet során is helyet kaphat. Funkcionális, kortárs viselet. Amikor azt mondjuk, klasszikus dizájnra törekszünk, nem arra utalunk, hogy úgy akarunk kinézni, mint a 80-as években. Ha törekvéseinket siker koronázza, olyat alkothatunk, ami egyszerre klasszikus és kortárs” – mondta Sarah Isaksson, a Fjällräven tervezője és a kollekció egyik megalkotója.

Call Now Button