Szuper programokkal készülnek a fürdők a hosszú hétvégére

Koncertek, csúszdabajnokság, musical, tűzijáték a medencéből, éjszakai fürdőzések, Omega-nagykoncert és táncbemutatók. Az augusztus 20-i hosszú hétvégére színes programokkal készülnek a hazai strandfürdők.

Napsütés, strand és sok-sok zene Harkányban

Ha pihenni vágyunk, vagy a harkányi gyógyvíz jótékony hatására épülő gyógykezelések miatt rehabilitációra érkezünk, esetleg csúszdáznánk vagy strandolnánk a gyerekekkel, jó helyen járunk Közép-Európa egyik leghíresebb fürdőhelyén Harkányban, hiszen minden élményt egy csokorban találunk itt a család valamennyi tagjának. A 15 méter magas és összesen 7-féle csúszdapályával rendelkező komplexum kicsiknek, nagyoknak egyaránt élvezetes. A strandon aktívan is pihenhetünk, ha kipróbáljuk a strandröplabdát, a strandfocit, a lengőtekét vagy a pingpongot. Az augusztusi hosszú hétvégén igazi fesztiválhangulattal, finom lángossal, hűsítő fröccsel, sörrel és természetesen sok-sok zenével várnak mindenkit Harkányban. Augusztus 17. és 20. között Kökény Attila, a Stolen Beat, Ferenczi György és az 1ső Pesti Rackák, a Rudán Joe Akusztik Band és a Supernem gondoskodnak a forró hangulatról. Emellett szórakoztató versenyek, sportprogramok és gyerekelőadások is gazdagítják a 4 napos ünnepet.

Éjszakai fürdőzés és Omega-koncert Hajdúszoboszlón

A hajdúszoboszlói Hungarospa strandján 13 medence közül választhatunk, különböző élménymedencék, úszó-, hullám-, pezsgő- és gyermekmedencék is találhatók a 30 hektáros gyönyörű környezetben. A strand igazi slágere a pálmafákkal és homokos parttal övezett mediterrán tengerpart. Az Aquapark csúszdái közül 15 különféle pálya várja a csobbanás szerelmeseit. Az augusztus 20-i hétvégén mindennap más kalandokkal vár a fürdő. Augusztus 16-án, 17-én és 18-án 21 órától 24 óráig zenés éjszakai fürdőzésen vehetünk részt. Augusztus 17-én 16 órakor fellép az X-faktorból ismert Tamáska Gabi, 18-án 16 órakor a Piruett Tánc Stúdió szórakoztatja a fürdőzőket. Augusztus 19-én állami ünnepünk előestéjén az év koncertjét rendezik a hajdúszoboszlói strand mediterrán hajószínpadán. A legendás Omega együttes ad élőkoncertet a Tűzvihar turnéjuk keretében. Előzenekar a B52 lesz, az estet egy látványos tűzijáték zárja.

Csúszdabajnokság és Gáspár Laci koncertje Debrecenben

A különleges debreceni Aquaticum dús trópusi növényzete és számos élményeleme révén nyarat varázsol az év minden napjára. Időjárástól függetlenül élvezhetjük a hosszú hétvégét is, ahol augusztus 16-án, pénteken országos csúszdabajnokságot rendeznek az adrenalint kedvelőknek. 9 kategóriában indulhatunk, és ha nevezünk, a fürdőbe is olcsóbban léphetünk be. 11 órától 18 óráig gyereksarok, kézműves foglalkozás, ugrálóvár, szabadtéri játékok várják a kisebbeket, 18–18.30-ig Gáspár Laci koncertje szórakoztatja a vendégeket. Augusztus 17-én különleges éjszakai hangulattal, extra fény- és hangtechnikával kezdődik az éjszakai fürdőzés 21 órakor és egészen éjjel 3 óráig élvezhetjük, a zenét pedig dj Crow biztosítja.

Igali Strand Fesztivál

A családias hangulatú igali fürdőben 13 medence található, melyek közül a gyermek- és a termálmedencék majd mindegyike különféle élményelemekkel van felszerelve. Nyáron kihagyhatatlan a családi kisvasút, azaz Európa első wellnessvonata is, mellyel az egész fürdőt körbejárhatjuk. Augusztus 17–20. között rendezik meg az Igali Strand Fesztivált, ahol a gondtalan strandolás mellett színes színpadi programokkal, sztárvendégekkel, szinkronúszó-bemutatóval, vizes vetélkedővel, éjszakai fürdőzéssel és egy látványos (medencékből is nézhető) tűzijátékkal várnak mindenkit. Augusztus 17-én kipróbálhatjuk az aquafitneszt, 16 órakor fellép Tóth Andi, és egészen 23.30-ig élvezhetjük a medencéket és a tűzijáték látványát. Augusztus 18-án Bereczki Zoltán, augusztus 19-én a Forever Live Band együttes lép fel a strandon, és biztosítja a zenés fürdőzés örömeit.

Made in Hungária Kiskunmajsán

A kiskunmajsai Jonathermál gyógy- és élményfürdő rendhagyó programokat kínál a hosszú hétvégére. Felejthetetlen élményekkel gazdagodhatnak a vízi csúszdázás szerelmesei, hiszen 4 óriáscsúszda, többek között a 120 méter hosszú „anakonda”, a 61 méter hosszú „hidrocső” áll rendelkezésükre. A tenger hangulatát idéző, akár 80 cm-es hullámokkal is szembesülhetünk a hullámmedencében, de ezenkívül még gyerekparadicsom, aquapark és élménymedencék sokasága biztosítja az egész napos jókedvet. Augusztus 17-én strandkézilabda-kupát rendez a fürdő, női és férfi csapatoknak egyaránt. Augusztus 19-én egy rendhagyó programot kínál a Jonathermál, a Magyarock Dalszínház Komárom a Made in Hungária musicalt adja elő a fürdő területén 20.30-kor.