ProWein Düsseldorf – magyar pálinkákkal

Örömmel jelenthetem, hogy a jövő évben visszatérünk Düsseldorfba, Európa legnagyobb szeszesital-szakkiállítására és 2018. március 18–20. között a Spirit pavilonban mutatjuk be a hazai pálinkák legjavát, szoros együttműködésben partnereinkkel a Földművelésügyi Minisztériummal és a Pálinka Nemzeti Tanáccsal – jelentette be Daróczi László, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője.

Düsseldorfba az AMC 43 négyzetméteres közösségi standdal és három hazai kiállítóval jelenik majd meg – tette hozzá Daróczi László jelezve, hogy a kitelepüléssel azt szeretnénk elérni, hogy a magyar gyümölcspárlat ezen régió kereskedelmi kapcsolataiban is méltó alternatívaként szerepeljen a jövőben a minőségi aperitifek és röviditalok között.

Marius Berlemann, a ProWein-vásárok igazgatója arról beszélt, hogy a jövő év márciusában Düsseldorfban szerveződő borászati szakkiállításon újdonságként a kézműves termékekre, a kézműves sörökre és borokra irányítják rá a figyelmet. A ProWein 2018-ban már 10 csarnokban több mint 500 kiállítói kóstoltatással és közel 20 szemináriummal, önállói kiállítói térbe elhelyezett bioborokkal mintegy 200 bioborászat árukínálatával várja a szakmai látogatókat.

2018. március 18–20. között Düsseldorfban a Spirit pavilonban mutatjuk be a hazai pálinkák legjavát

Az idei ProWein tapasztalatai kapcsán elhangzott, a minden idők legtöbb, összességében 60 ország 6615 kiállítóját felmutató ProWein 58 500 szakmai látogatót vonzott 131 országból, így 6 év alatt 50%-kal sikerült a szervezőknek megemelnie a ProWein- események látogatói számát.

A vendégek kétharmada ezeken a szakvásárokon csúcsvezető és minden második látogató kereskedelmi üzletet is köt, új beszállítóra lel a szakvásáron, érdemes tehát ezeken az eseményeken megjelenni.

Gál Zsombor, a Magyar Turisztikai Ügynökség Bor- és Gasztromarketing főosztályvezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy a ProWein történetében először az MTÜ közösségi standjának közvetlen szomszédságában lesznek elhelyezve az önálló standdal érkező magyar kiállítók is, s ez alkalommal már a megújult arculati elemekkel ösztönzik a magyar borok megízlelésére, megvásárlására a látogatókat. A tervek szerint a magyar borok mellett az MTÜ a magyar gasztronómia megismertetése érdekében kóstoltatásokkal és különleges cateringgel is készül.

Szabadidővel kapcsolatos cikkeinket ezen a linken találja: szabadidő

Call Now Button