Márkanagykövetnek áll Lewis Hamilton

2018 tavaszától kezdve korunk egyik legkiemelkedőbb sportolója, a négyszeres Formula-1-es világbajnok autóversenyző, a brit Lewis Hamilton lesz a TOMMY HILFIGER-férfiruhák globális márkanagykövete.

„Mindig is csodáltam azt a hihetetlen kitartást, amelyről a versenyek során Lewis tanúbizonyságot tett, csakúgy, mint azt a különleges, egyedi öltözködési stílust, amely a versenypályán kívül jellemzi őt. Nem kétséges számomra, hogy ezzel elszántsággal és ezzel a stílussal azonnal azonosulni tud a Tommy ruháit viselő férfiak új generációja” – nyilatkozta Tommy Hilfiger. „Lewis fantasztikus autóversenyzői karrierjének alapját a szenvedély, az odaadás és a rendkívül kemény munka képezi, azaz ugyanazok az értékek, amelyek engem is vezéreltek, amikor létrehoztam a Tommy Hilfiger márkát. Cégünk és a Formula–1 nem először kerül kapcsolatba, és ez a mostani partnerségi megállapodás is ezen a motorsport világában való együttműködés során létrejött közös örökségen alapul.”

Lewis Hamilton a pályafutása során elért eredményeinek köszönhetően a világ sportolóinak élcsoportjába tartozik, és sokan úgy tekintenek rá, mint a Formula–1 történelmének egyik legnagyobb alakjára. Lewis Hamilton tartja a rekordot a minden idők legtöbb első rajthelye (az ún. „pole” pozíció), elért versenypontszáma és a különböző versenypályákon elért győzelmek száma kategóriában egyaránt. Hamilton eddig minden szezonban, amikor versenybe szállt, megnyert legalább egy Grand Prix-versenyt. Rajongóinak száma meghaladja a 17 milliót, ennyien követik őt a különböző közösségi csatornákon, amelyek segítségével a versenyző bepillantást nyújt a Formula–1-versenyek világának színfalai mögé és magánélete egyes eseményeibe.

„Tommy Hilfigerhez hasonlóan jómagam is hiszek a divat erejében, az egyediséget, a konvenciókkal való szakítást lehetővé tévő innovációban” – mondta el Lewis Hamilton. „Tommy kreációi arra ösztönöznek, hogy legyek merész minden egyes alkalommal, amikor kigondolom, mit fogok viselni a versenypályán kívül, fejezzem ki az öltözékemmel a kreativitásomat, és ne féljek attól, hogy a különböző stílust képviselő ruhadarabok összhatása esetleg túlságosan eklektikus lesz. Tommy úttörő hozzáállást képviselő TOMMYNOW show-i utánozhatatlan, semmiféle kategóriába nem besorolható események, és én nagy izgalommal várom, hogy együttműködhessem ezzel az egyedi, különleges megközelítést alkalmazó márkával.”

A 2018 tavaszán induló integrált férfiruházati reklámkampány során világszerte megjelenő hirdetéseket Mikael Jansson fotózta az Amerikai Egyesült Államokban a Pennsylvania államban található Trükkös háromszög becenéven ismert Pocono versenypályán.

A TOMMY HILFIGER-férfiruha-kollekciót népszerűsítő kampánnyal egy időben megjelennek a márka női ruházatát bemutató, a cég globális női ruházati márkanagykövete, a nemzetközi szupermodell, Gigi Hadid nevével fémjelzett hirdetések is. A kampányok csúcspontját és egyben összefonódását egy fedélzeti kamerával rögzített, Matt Baron által rendezett videó képviseli. A felvételen Lewis Hamilton és Gigi Hadid először látható együtt egy Mercedes-AMG GT S versenyautóban, amint ismerkednek egymás vezetési stílusával, miközben körbeautózzák a Pocono versenypályát.

Lewis Hamilton

A 2018-as tavaszi TOMMY HILFIGER-férfiruha-kollekció Tommy Hilfiger motorsport iránti lelkesedését tükrözi, a gyorsaságot és közvetlenséget, egy csipetnyi nosztalgiával fűszerezve. A kollekcióban kiemelkedő szerepet kap a divatos munka- és farmerruházat, tisztelgésként a Formula One-versenyek kisegítő személyzete előtt. A hétköznapi viseletre szánt darabokat az autóversenyek világának ikonikus formái, merész színei és áramvonalas stílusa jellemzi. Az amerikai autóversenyzési hagyományokra építkező kreációkból egy olyan kollekció készült, amely teljes mértékben képes kielégíteni a korunk felgyorsult életstílusa következtében felmerülő igényeket.

A TOMMY HILFIGER-márka hagyományosan szoros kapcsolatokat ápol a popkultúra és a sportélet kiemelkedő alakjaival. A 90-es években Hilfiger volt az egyik első divattervező, aki hírességek közreműködésével kezdte népszerűsíteni kreációit. Úttörő szerepet játszva elsőként tervezett ruhákat olyan fiatal művészek számára, mint Aaliyah, Mark Ronson és Usher, és reklámpampányainak hirdetéseiben olyan zenészeket szerepeltetett, mint David Bowie és Beyoncé. Az utóbbi néhány évben Tommy Hilfiger inspiráló együttműködést alakított ki a nemzetközi teniszbajnokkal, Rafael Nadallal, a nemzetközi szupermodellel, Gigi Hadiddal és a The Chainsmokers együttest alkotó díjnyertes zenész/producer párossal, híven ahhoz a vállalt küldetéséhez, hogy növelje a TOMMY HILFIGER-márka ismertségét, és kapcsolatot építsen ki a vásárlók következő generációjával.

Akár ez is tetszhet A szerző további művei