Kerékpáron gyűjtött hárommilliót a gyerekeknek az Amway

Hat városban ezerháromszázan kerekeztek a jótékonysági eseményen

Immár 6. alkalommal újra jótékonysági kerékpározást szervezett az Amway. A lelkes résztvevők országszerte hat helyszínen pattantak nyeregbe: Budapesten, Debrecenben, Békéscsabán, Gyulán, Kisbéren és Vácon ezerháromszázan kerekeztek a gyermekekért, összesen közel hárommillió forint gyűlt össze a jótékonysági eseményen.

Az Amway a „One by one” – Egyenként a gyermekekért nemzetközi kampánya keretében kiemelt figyelmet fordít világszerte, így Magyarországon is a gyermekek támogatására, többek között a jótékonysági kerékpározás szervezésével. 2014-ben a Semmelweis Egyetem I. Sz. Gyermekgyógyászati Klinikájának 175. évfordulója alkalmából hagyományteremtő céllal rendezték meg az első Tour de Bókay jótékonysági bringázást, melyhez az Amway főtámogatóként csatlakozott. Az akció célja az volt, hogy a résztvevők kerekezéssel és jelképes részvételi díjjal támogassák a kórház munkáját. A program sikerének eredményeként az Amway az elmúlt években országszerte több helyszínen is megszervezte az adománygyűjtő bringázást, ahol helyi intézményeket támogathatnak a résztvevők. Idén Budapesten, Debrecenben, Gyulán, Békéscsabán, Kisbéren és Vácon összesen ezerháromszázan vettek részt a jótékonysági programban.

A résztvevők Budapesten az idén 180 éves Bókay Gyermekklinikát segíthették, Vácon a Jávorszky Ödön Kórház, Debrecenben a DEKK Gyermekgyógyászati Klinika koraszülött intenzív centrum, Békéscsabán és Gyulán a Réthy Pál Kórház Gyermekosztálya, Kisbéren pedig a Táncsics Mihály Gimnázium javára kerekeztek. A támogatói jegyből befolyt összeget az Amway megduplázta, így a biciklis akció eredményeként összesen közel 3 millió forint gyűlt össze.

„A jótékonysági kerékpározás már igazi hagyomány: idén hatodik alkalommal került sor az eseményre. Jó látni, ahogy évről évre ilyen nagy számban csatlakoznak, hiszen a bringázással nemcsak az egészségükért tesznek, hanem egy jó ügyet is támogathatnak. Jótékonysági programjainkkal legfontosabb célunk, hogy minél több gyermeknek segíthessünk” – mondta el Törőcsik Dalma, az Amway Hungária marketing- és PR-igazgatója.

Akár ez is tetszhet A szerző további művei