böngészés Tag
tisztítószer
Letették az alapkövét annak a 4000 nm-es gyártócsarnoknak, ami Martonvásár Ipari Park területén épül meg még az idén. A beruházás a főként kozmetikai, háztartásvegyipari professzionális fertőtlenítő és tisztítószereket gyártó, hazai tulajdonú Caola Zrt. beruházásában a Pénzügyminisztérium támogatásával jött létre. A terv az, hogy még idén elkészüljön az új üzem és megindulhasson a termelés.
A pandémia nyerteseinek le kell(ene) mondania az egyszer használatos műanyagokról
Seniorplus
Vannak iparágak, melyek számára komoly növekedést hozott a pandémia: az étel-házhozszállítás, a ruházati e-kereskedelem és a tisztítószerek eladása is jelentősen nőtt. Ezek a területek azonban szinte kizárólag az egyszer használatos csomagolásra hagyatkoznak, melyből egyből műanyag szemét lesz. Pedig ezeken a területeken relatíve egyszerűen megoldható lenne az újrahasználat – hívja fel a Humusz Szövetség honlapján megjelent írás.
Öko tisztító- és mosószerek
Seniorplus
Sosem látott mértékben nőtt a növényi alapú, 100 százalékban lebomló, bőrre veszélytelen termékek száma. 2020 a kézfertőtlenítő szerek dömpingszerű gyártásáról szólt világszerte, idén viszont a tisztítószergyártók figyelme a megújuló, környezetbarát technológiák felé fordult.
Iparágak, amelyek most a legtöbbet tehetik a koronavírus elleni védekezésben
Seniorplus
Jelenleg mindenki a védőoltás feltalálását és a gyógyszeres megoldást keresi a koronavírus legyőzése érdekében. De addig, amíg ez nem következik be, mely iparágak és mi tehetnek annak érdekében, hogy felvegyék a kesztyűt, és támogassák a vírus elleni harcot. Azok a lépések, amelyeket meglehetett tenni, már megtörténtek: home office, házhoz szállítás szigorú óvintézkedések mellett, távolságtartás, online vásárlások előnyben részesítése. Mi a következő lépés?
33 milliárdot sikálunk el évente
Seniorplus
Növekszik a magyarok takarítási kedve: 2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttünk tisztító- és takarítószerekre – derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest. Az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt. Tarolnak az általános és vécétisztítók, de szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket is.