böngészés Tag

tisztítószer

Új gyárat épít a Caola Zrt.

Letették az alapkövét annak a 4000 nm-es gyártócsarnoknak, ami Martonvásár Ipari Park területén épül meg még az idén. A beruházás a főként kozmetikai, háztartásvegyipari professzionális fertőtlenítő és tisztítószereket gyártó, hazai tulajdonú Caola Zrt. beruházásában a Pénzügyminisztérium támogatásával jött létre. A terv az, hogy még idén elkészüljön az új üzem és megindulhasson a termelés.

A pandémia nyerteseinek le kell(ene) mondania az egyszer használatos műanyagokról

Vannak iparágak, melyek számára komoly növekedést hozott a pandémia: az étel-házhozszállítás, a ruházati e-kereskedelem és a tisztítószerek eladása is jelentősen nőtt. Ezek a területek azonban szinte kizárólag az egyszer használatos csomagolásra hagyatkoznak, melyből egyből műanyag szemét lesz. Pedig ezeken a területeken relatíve egyszerűen megoldható lenne az újrahasználat – hívja fel a Humusz Szövetség honlapján megjelent írás.

Öko tisztító- és mosószerek

Sosem látott mértékben nőtt a növényi alapú, 100 százalékban lebomló, bőrre veszélytelen termékek száma. 2020 a kézfertőtlenítő szerek dömpingszerű gyártásáról szólt világszerte, idén viszont a tisztítószergyártók figyelme a megújuló, környezetbarát technológiák felé fordult.

Iparágak, amelyek most a legtöbbet tehetik a koronavírus elleni védekezésben

Jelenleg mindenki a védőoltás feltalálását és a gyógyszeres megoldást keresi a koronavírus legyőzése érdekében. De addig, amíg ez nem következik be, mely iparágak és mi tehetnek annak érdekében, hogy felvegyék a kesztyűt, és támogassák a vírus elleni harcot. Azok a lépések, amelyeket meglehetett tenni, már megtörténtek: home office, házhoz szállítás szigorú óvintézkedések mellett, távolságtartás, online vásárlások előnyben részesítése. Mi a következő lépés?

33 milliárdot sikálunk el évente

Növekszik a magyarok takarítási kedve: 2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttünk tisztító- és takarítószerekre – derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest. Az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt. Tarolnak az általános és vécétisztítók, de szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket is.
Call Now Button