böngészés Tag

szépségipar

Nem tudják a szépségipari cégek, hogy mire van szükségünk

Márkaerősítésnél és új termék bevezetésénél is fontos a szépségipari cégeknek, hogy eljussanak a megfelelő célcsoportig és hiteles véleményeket szerezzenek. Horváth Beáta szépségipari marketingszakértő szerint az Amerikából indult beauty boxok évtizedes népszerűségnek örvendek itthon is, hiszen miközben a vállalatok pontos képet kaphatnak a felhasználói szokásokról, közelebb kerülve ezzel a keresleti igények kiszolgálásához, a vásárlók nyomott áron próbálhatnak ki új, akár luxuskozmetikumokat is.

122 éve született a világhírű, mégis titokzatos magyar szépségguru

Elképesztő sikereket ért el Hollywoodban, hazánkban mégis kevesen ismerik a szépségipar magyar csillagát, László Ernőt. A zseniális sztárbőrgyógyász-kozmetológus, akinél olyan hírességek ápoltatták legendás bőrüket, mint Audrey Hepburn, Greta Garbo vagy Marilyn Monroe, napra pontosan 122 éve született Erdélyben, azonban luxuskategóriás kozmetikumai mind a mai napig világszerte népszerűek a nők és férfiak körében egyaránt.