böngészés Tag

reklám

Visszaélnek Szabó Gyuri bácsi nevével, ne higgyen a csalóknak!

A közösségi médiában egyre több hamis, lekövethetetlen profil használja Szabó Gyuri bácsi nevét és fotóját ismeretlen termékek hirdetéséhez. Lopes-Szabó Zsuzsa, a Györgytea ügyvezetője, Gyuri bácsi lánya nyilatkozatban hívja fel a figyelmet a megtévesztő reklámokra, amelyek nemcsak a cég jó hírnevét, hanem a hiszékeny vásárlók egészségét is veszélyeztetik.

A nők valódi vágyait semmibe veszik a reklámok

A vásárlások 85%-ában nők döntenek, így jó okkal várnánk, hogy a cégek figyelembe vegyék az igényeiket. Ezzel szemben a nők 91%-a csalódott! Túlfilterezett, 20 éves modellekkel reklámozni szemránckrémet tényleg menő? Lelkiismeret-furdalást kelteni a nőkben, hogy elég jó anyák-e, ha nem a terméküket választják, biztosan jó ötlet? Azt gondolnánk, mára ezek a kérdések fel sem merülhetnének, ám a probléma nagyobb, mint hinnénk.

Helbing Ferenc (1870–1959) – A plakátművészet mestere

Százötven éve született Helbing Ferenc, a szecessziós plakátművészet és reklámgrafika egyik legkiválóbb hazai művelője. Helbing a dekoratív nyomtatványok szinte minden műfajában alkotott. Bámulatos karriert futott be: nyomdászinasként kezdte pályáját, az 1900-as évek elején lett belőle elismert, megbecsült tervezőgrafikus, sőt képzőművészeti tárlatokon kiállító művész, majd az alkalmazottgrafikus-képzés egyik motorja, az Iparművészeti Iskola tanára, igazgatója.

A gyermekek a legkiszolgáltatottabbak a médiatartalmakkal szemben

A reklámok manipulatív hatása a gyerekeknél érvényesül a legerősebben. Csak 9–10 éves korukban válnak elég éretté ahhoz, hogy megkülönböztessék a fikciót a valóságtól, valamint hogy meglássák az ok-okozati összefüggéseket. A Brand Tester élménypark a megelőzésre és a reklámtudatosságra biztatja a szülőket.
Call Now Button