böngészés Tag

oldal

A feleslegessé vált ruhák közösségi oldala

Mihalik Enikő gardróbját alighanem sok nő elfogadná. A szupermodell eladományozza jó állapotú, ám számára feleslegessé vált ruháit egy Magyarországon páratlannak számító online platformon, a Gardróbomon.

Az év honlapja lett a Magyar Nemzeti Múzeum weboldala

A Magyar Nemzeti Múzeum weboldala a Magyar Marketing Szövetség rangos „Az év honlapja 2020” megmérettetésén kultúra kategóriában különdíjat nyert. Az elismerés azért is fontos az intézmény és a vele szorosan együttműködő fejlesztőcsapat, az Integral Vision számára, mert az online felület „Társadalmi és civil szervezetek” kategóriában 2015-ben már nyert különdíjat.

Elindult a világ első közösségi autókereskedése

Egy éven belül a legismertebb magyar autókereskedéssel foglalkozó oldal lenne a WOOWW Cars elnevezésű új magyar startup, melynek lényege, hogy kvázi befektetés nélkül bárki nyithat magának egy online autókereskedést, akár a nappalijából is. Steve Kollar alapító-tulajdonos arról beszélt, a felhasználók lényegében azzal is pénzt kereshetnek, ha a Facebookon megosztanak egy autós tesztvideót, blogot vagy egy általuk választott bármilyen autós hirdetést.

Az idősebbek a legaktívabbak az álhírek megosztásában

Az idősebbek körében még mindig népszerűek a közösségi oldalak, míg a fiatalok egyre kevesebbet használják azokat. Felmérések is igazolják, hogy a bizalom megingott a felhasználók részéről, kevesebb adatot és fotót osztunk meg magunkról, inkább az üzenetváltásra korlátozódik a közösségi oldalak használata.