böngészés Tag

marketing

11. Borkonferencia

Bormarketing-stratégia, zéró tolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok? Ez csak néhány téma, amiről szó lesz március 3-án a 11. Borkonferencián.

Nem tudják a szépségipari cégek, hogy mire van szükségünk

Márkaerősítésnél és új termék bevezetésénél is fontos a szépségipari cégeknek, hogy eljussanak a megfelelő célcsoportig és hiteles véleményeket szerezzenek. Horváth Beáta szépségipari marketingszakértő szerint az Amerikából indult beauty boxok évtizedes népszerűségnek örvendek itthon is, hiszen miközben a vállalatok pontos képet kaphatnak a felhasználói szokásokról, közelebb kerülve ezzel a keresleti igények kiszolgálásához, a vásárlók nyomott áron próbálhatnak ki új, akár luxuskozmetikumokat is.

Új világ jön a vásárlásban: nem lesznek már olyan árakciók, mint régen

A boltok polcain folyamatosan tapasztaljuk a termékek drágulását. Nagynevű és -múltú éttermek, cukrászdák zárnak be, mert az egyre emelkedő inflációval szemben nincs más megoldási lehetőségük. A mostani helyzet senkinek sem egyszerű, de egy jól működő marketingstratégiával nem csak hogy talpon lehet maradni, de még növelni is lehet a cégek számára az árbevételt. De az igaz, hogy minden megváltozik, ebbe erősen beletartoznak a vásárlási szokások is.

Magyarországon is nagyot robban a cashback

Világszerte rendkívül dinamikusan nő a pénzvisszafizetési rendszerek népszerűsége, és bár hazánknak van némi lemaradása Nyugat-Európához képest, végre itthon is elérhetőek a cashbackalapú szolgáltatások, és már nemcsak online, hanem a fizikai áruházban történő vásárlások esetén is. A felhasználók minden vásárlásuk után szemmel látható összeget, akár 40 százalékot kapnak vissza a kereskedőktől, akik a nyers és feldolgozott adatokkal nagyságrendekkel tudják javítani marketingtevékenységük hatékonyságát.

Letette a Magyar Marketing Szövetség kulturális tagozatának alapját a Magyar Nemzeti Múzeum

A Magyar Nemzeti Múzeum csatlakozik a Magyar Marketing Szövetséghez és ezzel leteszi a kulturális tagozat alapját – jelentette be a Múzeumok majálisán L. Simon László. A Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatója köszöntőbeszédében hangsúlyozta, az intézmény kiemelten fontosnak tartja, hogy a kulturális marketinggel ismét divatba hozza a kultúrát. A sajtótájékoztatón elhangzott, a Magyar Nemzeti Múzeum a nyári időszakban péntekenként meghosszabbított nyitvatartással, este 10 óráig várja a látogatókat. Az eseménysorozat keretében…

Minden idők legdurvább uborkaszezonja köszönthet be idén

A koronavírus-járvány miatt korábban bevezetett korlátozások feloldásával az emberek kiszabadultak, tömegek indultak nyaralni, emiatt néhány kivételtől eltekintve a legtöbb iparágban egy erős megtorpanás tapasztalható. Gál Kristóf, a Klikkmarketing alapítója arról beszélt, az uborkaszezonban sem szabad reflexből berántania a kéziféket a cégeknek, a megoldás sokkal inkább az, hogy másfajta marketingeszközöket kell alkalmazni. A szakértő kiemelte, ugyanazt kell csinálni most, amit eddig is kellett volna.

Új magyar startup mutatja meg, hogy mit tudnak az influencerek

Már-már közhelyszámba megy, hogy minden cég influencerrel akar reklámozni. De vajon tudjuk-e, milyen tényleges, kézzelfogható eredményeket nyújt ez a fajta marketing? Egy új szolgáltatás azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszerkampányok hatását, így mind a cég, mind a megbízott véleményvezér pontos képet kaphat a munkája értékéről. A Befluence már most olyan piaci szereplőket tudhat a hívei közt, mint Kulcsár Edina, Tápai Szabina vagy Nagy Benedek (youtuber).
Call Now Button