böngészés Tag

márka

Teljesen megújul a 87 éves játékmárka

Minden egy schleich®-figurával kezdődik, egy határok nélküli történettel, amelyet korábban soha nem meséltek el, és amely soha nem ér véget. Egy történet, amit csak a gyerekek tudnak kitalálni: tündérek játszanak a sárban, elefántok tudnak repülni, cápák és tehenek a legjobb barátok. 2022 júliusától a schleich® a „where stories begin” (ahol történetek születnek) új küldetését foglalja magában, amely 87 éve örvendezteti meg a gyerekeket autentikus karaktereivel. Idén nyáron a schleich® új logóval, friss megjelenéssel és új…

Sikertörténet lett a Caola Zrt. talpra állítása

A BÉT50-konferencián mutatott be 50 újabb hazai sikersztorit a kkv-szektorból a Budapesti Értéktőzsde. A legfrissebb kiadványban szerepel a 190 éves múltjával a második legrégebbi, folyamatosan működő magyar cégnek számító Caola Zrt. is. Dr. Bándi Imre és befektetőtársai 2020-ban az utolsó pillanatban mentették meg a vállalkozást. A helyzetet sikerült stabilizálni, új gyártócsarnokok épülnek határon innen és túl, a higiéniai és kozmetikai termékekből álló termékcsaládot pedig folyamatosan fejlesztik.

A férfi, aki körbejárta a világot

A Johnnie Walker-márka születésének 200. évfordulója éppen a pandémia idejére esett. Ez sem szegte kedvét a többszörös díjnyertes Anthony Wonke filmrendezőnek, hogy feldolgozza a világ legismertebb skót márkájának történetét, az elmúlt 200 évünkre gyakorolt hatását, mindazokat a gazdasági, társadalmi, kulturális mérföldköveket, melyeknek volt egy közös szemtanúja: a férfi, aki körbejárta a világot.

Új népszerű amerikai márkák jöhetnek Budapestre

Papa John’s, Snap Fitness, School of Rock – csak néhány népszerű amerikai franchise-márka azok közül, amelyek talán hamarosan Magyarországon is elérhetőek lesznek. 2019. november 18-án és 19-én amerikai franchise-üzletemberek delegációja termékeket, szolgáltatásokat, munkahely-teremtési, valamint tulajdonszerzési lehetőségeket kínálnak Magyarországon. A rendezvény az amerikai nagykövetség kereskedelmi osztálya és a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) szervezésében valósul meg.

Városból a természetbe: új kollekcióval rukkolt elő a Fjällräven

2018-as őszi-téli kollekciójával a Fjällräven a nagyvárosok és a természet közötti szakadék áthidalására vállalkozott. Az új ruhadarabok és kiegészítők mindenkit a szabadba csábítanak: a városlakók, a könnyű erdei séták kedvelői és a technikai túrázás szerelmesei egyaránt megtalálják közöttük a számukra ideális termékeket, amelyek október közepétől érhetők el a svéd márka viszonteladóinál.

Ilyen autót vennénk

Magyarországon a válaszadók 52,6 százaléka használt autót vásárolna, a japán és német autók a legnépszerűbbek – derül ki a Vezess.hu és az Autó Magazin közös felméréséből.
Call Now Button