böngészés Tag
Fjällräven
Az egyik legfunkcionálisabb természetes anyag, a gyapjú áll a Fjällräven 2021-es őszi-téli kollekciójának középpontjában. Az új ruhadarabok és táskák jól mutatják, hogy a gyapjú a túrázás és a nagyvárosi hétköznapok során egyaránt trendi, praktikus és fenntartható választást jelent a 21. században is. A svéd outdoormárka kizárólag visszakövethető, alternatív forrásokból származó, részben újrahasznosított, részben a húsipar melléktermékeként keletkezett, sok esetben amúgy kidobásra ítélt gyapjút használ termékei…
A tökéletes túranadrág nyárra
Seniorplus
Tűző napsütés, rekkenő hőség, heves zivatarok, változékony terepviszonyok, sűrű aljnövényzet és rovarcsípések – ilyen kihívásokra kell felkészülnie annak, aki a nyári hónapokban túrázni indul. Ahhoz, hogy ebben az időszakban is jól sikerüljenek a kirándulások, érdemes a céljainknak megfelelő, minőségi túranadrágot választani. A tökéletes túranadrág titkát évtizedek óta kutató svéd márka, a Fjällräven szakértői ehhez gyűjtöttek össze hasznos tippeket.
Május végéig döntenek az idei Fjällräven-vándortúra megrendezéséről
Seniorplus
A járvány harmadik hulláma miatt jelenleg nem látható előre, hogy minden feltétel, illetve engedély adott lesz-e 2021 nyarán a Fjällräven-vándortúra megrendezéséhez.
Új kapszulakollekció a Fjällräven Samlaren
Seniorplus
A gyártás során megmaradt szövetanyagok felhasználásával készítette el legújabb, limitált kollekcióját a Fjällräven. A népszerű svéd outdoormárka számára a kezdetektől kiemelten fontos a fenntarthatóság, ezért 2021 tavaszán a Samlaren-termékek piacra dobásával csökkenti tovább ökolábnyomát. A kollekció minden darabja olyan különböző színű maradékanyagokból készül, amelyek felhasználása – kis mennyiségük miatt – korábban nem volt lehetséges. Az új koncepció jegyében azonban épp erre a problémára építve születtek meg az…
A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává
Seniorplus
A Fjällräven lett az iparág legfenntarthatóbb vállalata Svédországban a Sustainable Brand Index™, Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján. A svéd fogyasztók már második éve választották 1400 márka közül az outdooorcéget a „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának.
A túrázási kedv élénkülése kedvező hatással van a környezettudatosságra
Seniorplus
Jobban ügyelnek a környezetvédelemre és nagyobb arányban részesítik előnyben a fenntartható megoldásokat azok, akik rendszeresen túrázással töltik a szabadidejüket, ez derül ki az egyik legnépszerűbb nemzetközi túra, a svéd Fjällräven Classic résztvevői körében készített kutatás eredményeiből.
Magyar klímakutatókat díjazott a chilei állam
Seniorplus
A klímakutatásban végzett felfedező és feltáró munkájukért a Földgömb Alapítvány kutatói, dr. Nagy Balázs és Heiling Zsolt a Magellán-szoros felfedezésének 500. évfordulója alkalmából alapított díjat vehettek át. Az oklevelet Camilo Sanhueza Chile magyarországi nagykövete Budapesten nyújtotta át a díjazottaknak. A kutatók dél-amerikai expedícióihoz a svéd outdoormárka, a Fjällräven biztosított ruházatot és felszerelést.
Bemutatkozik a magyar Fjällräven Foxtrail
Seniorplus
A népszerű svéd túrafelszerelés-gyártó nemzetközi Fjällräven Foxtrail blogja angol nyelven hosszú ideje szolgáltat praktikus és érdekes tartalmakat a túrázás szerelmeseinek, mostantól pedig a Fjällräven magyar nyelvű, kifejezetten hazai tartalmakkal szolgáló blogján is tájékozódhatunk.
A Fjällräven őszi-téli kollekciója
Seniorplus
Gyapjú Kånken hátizsákokkal és a legendás 1974 Expedition Down kabátok új generációjával színesíti kínálatát a Fjällräven az idei őszi-téli szezonban. A svéd túrafelszerelés-gyártó mind a gyártás, mind a felhasználás terén kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ennek jegyében az új kollekció termékeinek fő alapanyagai az újrahasznosított gyapjú, valamint az etikusan előállított és teljes mértékben nyomon követhető tollpihe is környezetbarát forrásból származnak.
Megújul a Fjällräven legendás Expedition kabátja
Seniorplus
Élénk színekkel frissíti idén a Fjällräven ikonikus, 1974-es Expedition kabátkollekcióját a 2020-as őszi/téli szezonra összeállított 1974 Expedition-kollekció keretén belül. A svéd outdoormárka leghidegebb időjárásra tervezett kabátjai nem csak a természetjárók körében népszerűek, a nyolcvanas évek korai hip-hop korszakának szereplői tették világszerte híressé a jellegzetes dzsekiket.