böngészés Tag

alma

Korhatártalanul Endrei Judittal

A téma az utcán hever – szoktuk mondani olykor mi, újságírók. És ma valóban az utcán hevert – egy láda alma formájában. Mivel még mindig nagy a meleg, ezért mostanában a Bükkös patak árnyas fái alatt gyalogolok. Mert a napi gyaloglás még ilyenkor sem maradhat el!

Elindult az almafogyasztást népszerűsítő kampány

Ismét elindította az alma fogyasztását ösztönző kampányát az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC), az ötödik éve megrendezett akcióval a jó minőségű, egészséges magyar gyümölcsre hívják fel a figyelmet.

„Alma, a természet oltalma”

Az elmúlt évekhez hasonlóan közösen szervez almafogyasztást ösztönző kampányt az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a FruitVeb Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. Az őszi almakampány budapesti nyitó sajtótájékoztatóján elhangzott: az „Alma, a természet oltalma” szlogent viselő promóció során többek között vidéki nagyvárosokban almapiac keretében segítik a termelők és a fogyasztók közvetlen egymásra találását.

Az alma

Egy év alatt egy magyar polgár átlagosan 15–18 kg almát fogyaszt. Ennek mértékét szeretné az október 19-én induló közös, országos kampányával megemelni a Földművelésügyi Minisztérium (FM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárkamara (NAK).

Útjára indult az almakampány

Az elmúlt év kedvező tapasztalatai alapján második alkalommal szervez almafogyasztást ösztönző kampányt közösen az Agrármarketing Centrum (AMC), a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Földművelésügyi Minisztérium (FM). A „Harapjon rá – alma és holnap” szlogent hirdető akció során november 18-ig öt kiskereskedelmi áruházlánc vásárlói kóstolhatják meg a friss és ízletes hazai gyümölcsöt. Ezt követően sporteseményeken, workshop keretében és az óvodásoknak szóló Mikulás-ünnepségeken és nyugdíjasnapokon folytatódik a…
Call Now Button